گریه ندارد..

خرید بک لینک
تلاش برای <strong>رویاهام</strong>سلام..خوب هستین دوستای عزیزم؟اینجا یکی از جاهایی هست که من میتونم خودم باشم و با خیال راحت هر چی که تو ذهنم هست رو بیان کنم..بدون ترس از قضاوت شدن ومورد نصیحت واقع شدن..چون اینجا کسی من رو نمیشناسه در گریه ندارد.....

ما را در سایت گریه ندارد.. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 103 تاريخ: دوشنبه 26 اسفند 1398 ساعت: 13:38

صفحه بندی